klimatyzacja
Podłączyłem do układu z wyższego mojego postu silnik od wycieraczek samochodowych.
Moim zdaniem idealny mechanizm wykonawczy, bo ma przekładnię ślimakową i duży moment na wyjściu.
Tyle że spalił mi się tranzystor. Widocznie było zbyt duże natężenie - duży pobór tego silnika w porównaniu z pierwszym, który próbowałem - taki od zabawek. Prosił bym o trochę więcej danych,
- z czego wykonane są lustra
- co tym steruje Rury są bezpośrednio wpięte w kolektor bez żadnych U-rurek czy hot-pipe. Swobodny przepływ.
Kolektor dopiero zaczął pracę tak że nie mam wiele informacji.
Silnik jest od wspomagania elektrycznego hydraulik Warszawa układu kierownicy z jakiegos samochodu.
Dorzucę Wam jeszcze wyniki pomiarów porównujących samą rurę i rurę z lustrem.

- jakie są rury próżniowe "Hot pipe" czy z rurką przepływową "U-rurka"
- jak kolektor sprawuje się w pochmurne dni
- od czego jest zaadoptowany silnik z przekładnią do kierowania osi poziomej
Wymieniłem tranzystor na taki większej mocy tj. BD244C i BD243C.
Tyle że pierwszy silniczek (ten od zabawek) się kręci, a od wycieraczek - coś w nim drży ale ruszyć nie chce.


  PRZEJDŹ NA FORUM