klimatyzacja |
Podłączyłem do układu z wyższego mojego postu silnik od wycieraczek samochodowych. Moim zdaniem idealny mechanizm wykonawczy, bo ma przekładnię ślimakową i duży moment na wyjściu. Tyle że spalił mi się tranzystor. Widocznie było zbyt duże natężenie - duży pobór tego silnika w porównaniu z pierwszym, który próbowałem - taki od zabawek. Prosił bym o trochę więcej danych, - z czego wykonane są lustra - co tym steruje Rury są bezpośrednio wpięte w kolektor bez żadnych U-rurek czy hot-pipe. Swobodny przepływ. Kolektor dopiero zaczął pracę tak że nie mam wiele informacji. Silnik jest od wspomagania elektrycznego hydraulik Warszawa układu kierownicy z jakiegos samochodu. Dorzucę Wam jeszcze wyniki pomiarów porównujących samą rurę i rurę z lustrem. - jakie są rury próżniowe "Hot pipe" czy z rurką przepływową "U-rurka" - jak kolektor sprawuje się w pochmurne dni - od czego jest zaadoptowany silnik z przekładnią do kierowania osi poziomej Wymieniłem tranzystor na taki większej mocy tj. BD244C i BD243C. Tyle że pierwszy silniczek (ten od zabawek) się kręci, a od wycieraczek - coś w nim drży ale ruszyć nie chce. |